rebeccakloppers.reismee.nl

Hoe het hele avontuur begon..

Bonjour tout le monde!

Mijn naam is Rebecca en ik woon al mijn hele leven in een klein dorpje in Gelderland, Nederland. In het dagelijks leven studeer ik, heb ik een bijbaantje en hou ik er van om leuke dingen te doen. Ik studeer rechtsgeleerdheid aan de Radboud Universiteit in Nijmegen, en in de weekenden werk ik bij de Jumbo bij ons in het dorp.

Om eerlijk te zijn weet ik niet zo goed waar ik precies moet beginnen..

Sinds ik Frans kreeg in de eerste klas van de middelbare school, ben ik al helemaal weg van de taal. Ik heb ook altijd geroepen dat ik advocaat in Parijs wilde worden. Het stukje 'in Parijs' is in de loop der tijd wel iets veranderd, maar nog steeds blijf ik iets met de Franse taal hebben.

Na lange tijd nadenken over wat ik precies wilde, kwam ik op het goede idee om me dan ook echt in te schrijven voor een cursus Frans. Ik heb er lang over getwijfeld wat ik het beste kon doen; een taalcursus volgen in het buitenland, of voor meer uitdaging, Frans als extra vak volgen op de universiteit. Uiteindelijk heb ik een keuze kunnen maken…

Deze zomervakantie ben ik van plan om een taalcursus Frans te gaan volgen in… CANADA! Om precies te zijn Montréal. Ik ga daar 2 weken cursussen volgen en buiten de cursussen om natuurlijk een geweldige tijd beleven!

Zoals ik al heb vermeld, heb ik iets met de Franse taal. Ook vind ik reizen geweldig. De perfecte combinatie dus, als je het mij vraagt!

De eerste stappen zijn gezet: het oriënteren en uitkiezen van de bestemming van mijn taalreis!

Via mijn reisblog kun je me volgen, zodat je op de hoogte blijft van al mijn avonturen!

Groetjes, Rebecca!

Reacties

Reacties

Elly Griesdoorn

Zo leukkkk! Ben benieuwd hoe het allemaal gaat zijn! Laat me alles weten, please

Amber de Brabander

Vet! Ben benieuwd!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active