rebeccakloppers.reismee.nl

Nog maar 5 dagen...

Bonjour!

Het is al weer een tijdje geleden dat ik mijn laatste blog plaatste. Ik had daar gezegd dat ik een update zou geven zodra mijn gastgezin bekend is. En ja: mijn gastgezin is bekend! Ik verblijf in een gezin van 4 personen: vader, moeder en 2 kinderen. De jongste is 6 en de oudste is 8. Ik ben al druk aan het mailen en aan het appen met hen, om ze een beetje te leren kennen! (Voor degenen die het zich afvragen: ja, in het Frans! ). Het is wel even wennen en goed nadenken, om in het Frans te schrijven. Op de havo heb ik 5 jaar Frans gehad, maar dit is toch net even anders.

Aanstaande woensdag is het dan zo ver... dan vertrek ik eindelijk naar Canada! Het wachten heeft me nu wel erg lang geduurd, haha! De voorpret was natuurlijk ook wel erg leuk: alles regelen en de laatste dingen kopen voor de grote reis naar Canada. Vanaf woensdag eerst lekker een paar dagen genieten van wat Toronto te bieden heeft en daarna kan de 'echte' taalreis beginnen! Ik heb er in ieder geval heel erg veel zin in!

Tot de volgende blog!

Groetjes, Rebecca

Reacties

Reacties

Dedie

Heel veel plezier Rebecca! Het wordt vast super en ben nu al benieuwd naar je verhalen. ? Groetjesss Dedie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active