rebeccakloppers.reismee.nl

Nog maar 29 dagen!

Bonjour!

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik mijn allereerste blog online zette, waarin ik bekendmaakte dat ik deze zomer 2,5 week naar Canada ga. Inmiddels zijn we al iets meer dan drie maanden verder, wat betekent dat het bijna zover is! Over 29 dagen gaat het hele avontuur beginnen!

De hele reis is geboekt, en niet geheel onbelangrijk, ook betaald. Ik heb ook mijn ETA en ESTA aangevraagd. Nu is het de tijd om langzamerhand de laatste dingen voor vertrek in huis te halen: wereldstekker, reiskussentje, mini's enz.

Globaal ziet de planning er voor nu als volgt uit:

  • Op woensdag 14 augustus 2019 vlieg ik van Amsterdam naar Toronto met een overstap in Chicago (US). Ik verblijf daar 5 dagen in een Airbnb. Qua activiteiten ben ik sowieso van plan de Niagara Falls en de CN Tower te bezoeken. Ik heb veel op internet gelezen over wat er allemaal te doen is in Toronto. Een ding weet ik zeker: ik ga me daar niet vervelen! Verder ben ik nog een beetje aan het uitzoeken hoe ik mijn tijd daar in Toronto het slimst kan benutten, zodat ik zo veel mogelijk kan zien.
  • Op zondag 18 augustus 2019 vlieg ik van Toronto naar Montreal. Ik kom daar op zondagavond aan. Ik blijf 2 weken in Montreal omdat dat de plek is waar ik de taalcursus ga volgen. Ik verblijf daar in een gastgezin. Helaas heb ik daar tot nu toe nog niets van gehoord. Zodra ik hiervan bericht heb, komt hierover een nieuwe blog online!
  • Op zaterdag 31 augustus 2019 vlieg ik al weer terug naar Nederland.. Ik zal op zondag 1 september 2019 aankomen op Schiphol, in verband met het tijdsverschil. In Montreal (en Toronto) is het namelijk 6 uur vroeger.

Ik heb er in ieder geval super veel zin in! Via deze blog zal ik jullie op te hoogte houden van mijn reis naar Canada en de dingen die ik daar ga doen.

Tot de volgende blog!

Groetjes, Rebecca

P.S. Om op de hoogte te blijven van al mijn toekomstige blogs, kun je je aanmelden voor de mailinglist. Zo krijg je iedere keer als ik een nieuwe blog online zet een mailtje, zodat je nooit meer een blog van mij hoeft te missen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active